1 'Kapcsolatfelvétel'
Ügyintéző kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és -akár egy személyes találkozót követően- körvonalazzuk a megbízás lényegi pontjait. A találkozó alapján egy brief készül, mely tartalmazza az elképzeléseiket és a projekt vázlatos leírását. Ez a vázlatos “térkép” adja a drótvázát a későbbi munkának.
2 'Árajánlat, ügyfélkapu'
A küldött árajánlatot elfogadhatja vagy elutasíthatja! Elutasítás esetén, megadhatja milyen okból nem fogadta el ajánlatunkat, minden esetben törekszünk a kompromisszumra
3 'Árajánlat elfogadása'
A küldött árajánlatot elfogadhatja vagy elutasíthatja! Elutasítás esetén, megadhatja milyen okból nem fogadta el ajánlatunkat, minden esetben törekszünk a kompromisszumra
4 'Fejlesztési terv elkészítése'
Az árajánlat elfogadását követően ügyfélkapuján keresztül megkapja a projekt fejlesztési tervét, ebben a szakaszban folyamatos a kapcsolattartás az ügyféllel így az esetleges módosításokat könnyedén kezeljük.
5 'Start'
Transzparens módon fejlesztünk, lépésről-lépésre látni fogja, ahogy megvalósítjuk elképzeléseit.
6 'Rendszer átadás'
Minden rendszerünket liszensszel látjuk el így a későbbiekben ügyfélkapujába lépve kérhet technikai segítséget, vagy ütemezhet következő fejlesztést. Szoftver termékeinkre garanciát nyújtunk, és dokumentációval ellátva adjuk át az elkészült rendszereket.